I GOT RESCUED!! ZOZO POSSESSED ME AGAIN...

Загрузка...
15791 ratings | 929913 views


I GOT RESCUED!! ZOZO POSSESSED ME AGAIN...

They rescued me! Zozo got me possessed again. SUBSCRIBE FOR DAILY VIDEOS! ► FOLLOW MY INSTAGRAM! ► Watch Yesterday's Video ▸ Jess ▸ Moussi ▸ ----- FOLLOW MY OTHER SOCIAL MEDIAS ------ SNAPCHAT ▸ TWITTER ▸ FAN MAIL: JESSE JAMES BARON PO Box 44067 MONTREAL SQUARE OTTAWA ON K1K2N0 BUSINESS INQUIRIES ONLY▸ jesse.baron@hotmail.com family friendly pg clean

Comments to the video: I GOT RESCUED!! ZOZO POSSESSED ME AGAIN...

Abel Elizondo 9 hours ago
You need to tell a priest to bless that place
Jordan B 19 hours ago
Took it.
Jordan B 19 hours ago
What happened jesse possessed zozo not good. You kidding me stop now check dunkhoop Carfull moussui jess
Xxxtentacion Fan 2 days ago
YOO IN 5:33 YOU CAN SEE HIM BY THE DOOR BUT BEFORE THAT HE WASNT THERE 😮😮😢😢
Lorissa White 2 days ago
Just kidding
Lorissa White 2 days ago
I am Zozo now
Lorissa White 2 days ago
I’m Zoloft just kidding haha
Yang Ly 4 days ago
Jester has a evil twin
Roberto Rojas 4 days ago
Do you mean momo not zozo
Javian Wong 9 days ago
Javian
Kanerva _ 13 days ago
holy water xDDDD Thats bottle water from the corner store XDDD
ThePrincess7487 15 days ago
I keep herding a girl
Tahra Goodwin 16 days ago
I almost pee my pants
Zahra Soni 16 days ago
Zozo is a girl? ????
Zoe Sparkes 16 days ago
Oh no
Zoe Sparkes 16 days ago
Omg I hope you Jess,Jesse and moosy are ok
Kenjay Db 17 days ago
Se has a flook
Kenjay Db 17 days ago
No 10000000000000000000 000000000000000000Likes
Kenjay Db 17 days ago
10000 Likes!!!!!
Antonio Miguel Paras 19 days ago
Why Jesse is always getting possesed?
Maria Hernandez 20 days ago
Omg
kurt soliven 20 days ago
FC xdftfugivy
Aaron Calapre 21 days ago
AaronAlexis Calapre
Roofedhurdle 82 23 days ago
I saw a guys walking mabye zozo At 6:20
O que não dizer 28 days ago
Jester ficar tever car lindos? Jester tudes!! Há ft. Jusj ssica Silva? 😱😱😱😭😭😭 zozoica
LaTrey Cardwell 28 days ago
You guys are sooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo cool I Love you guys
Coen And Keira studio 28 days ago
Q❤️❤️❤️👏🏻👏🏻😺
Lusia Bubudan 1 month ago
I like all video you guys make.👍👍👍
Melvin Garcia 1 month ago
Zozo 👎😤no
Luz Bungcayao 1 month ago
Jesse you OK possess kill jess
Simon Ellis 1 month ago
1like=1 life
Faith Color 1 month ago
Jose seems,to,get,9ossesed alot.y tho?
Aljaž Brilj 1 month ago
U cant kil ZOZO
Andrea White 1 month ago
I want to possessed
Andrea White 1 month ago
ZoZo ZoZo Zozo
Esperanza Diaz 1 month ago
I saw a person that walk when you said where those lights on
Fridell Lango 1 month ago
Got possessed
MJ Lewis Rosario 1 month ago
I saw jester In 6: 21
Carla Gavilano 1 month ago
OMG
sade washington 1 month ago
lets get 100 for this video or 10 or 20
Patricia Fudge 1 month ago
Leighton Kia
flavia nicolescu 1 month ago
OMG. ZOZO. AGIEN
diane gonzalez 1 month ago
ZOZO?!?!?!?! >:C ZOZO IS EVILA DN MY HOUSE IS POSSESED BY ANGELA she still lives n my house shes my friend but she says shes not evil \
leonie walker 1 month ago
Omg no
Nimish they verify by your buff 1 month ago
Wespspspsapsasssssps
Amira Sabiran 1 month ago
And. You. Are. Bad. ZOZO
Amira Sabiran 1 month ago
O. My. God
ludo pasce 1 month ago
Noooooo
Kiera Mccarthy 1 month ago
hello
Nikole Holdaway 1 month ago
NooooooooooooooooooooNooooooooooooooooooo
Nikole Holdaway 1 month ago
🙀🙀🙀🙀🙀🙀
yai omg 1 month ago
My leg broke because I face time zozo at 3: 00am please give me a hurte please
austin lee 1 month ago
She got possess you stuped bro
kaity Benson 1 month ago
Hey jester
Raemin Raven Villamayor 1 month ago
1 Like = No more POSESSION
cherry bluster {new twilight} 1 month ago
😵😵😵😵😱😱😱😱😱😱😱😱😱
Lucas Moloney 1 month ago
that was so scary
Gian Radam 1 month ago
Save jesse
Liz Ah Ling 1 month ago
Scary
julian owens 1 month ago
Who zozo idk who zozo is
Thora Harris 1 month ago
I love zozo
Sebastian Espinoza 1 month ago
Que mierda
RAINBOW KAWALA 1 month ago
How did he do that
Kelley Surels 1 month ago
I am zozo
Ruqiyo Adam 1 month ago
do ouiji human
Gacha_foxgirl And EnderCatgirl78 1 month ago
1 like = tell me who's zozo I do not even know who's zozo I though it says momo= can you face time momo 1 like= face time momo pls
Gamer/recorder Girl 1 month ago
It's ok if you don't have a priest
Gamer/recorder Girl 1 month ago
EVERYBODY LISTEN TO ME IF A DEMON KEEPS BOTHERING YOU YOU SHOULD BRING AN EMERGENCY CROSS AND A HOLY WATER AND A BIBLE AND A PRIEST AND A KEEP SAYING HOLY LORD SAVIOR OF US SAVE US FROM THIS DEMON REPEAT IT
Randall Spaur 1 month ago
How is Zozo his friend?
annuska kenneth Delbecq 1 month ago
nooooooooooow nat jessie
Oskar Bergkvist - FUNK 6L 1 month ago
put on a ballerina suit on jess at 3 am
Gerold Bryan 1 month ago
❤️❤️❤️❤️❤️❤️
Gerold Bryan 1 month ago
😦😦😦😦😦😦😦😮😮😮😮sooooooooooo coool
Elyssia Lynn 1 month ago
He turned into spider man 😂💙
230 gamerzz 1 month ago
Wow! Nice vids
hi hi 1 month ago
I peed a little and fell of my bed XD can I have at least 10 likes
Saudin Ibrahim 1 month ago
You are a mad
Suga Kookie 1 month ago
1 like:1 bottle of holy water that had the hell burned out of it
Lauren Edwards 1 month ago
Call the police
Sabina Watts 1 month ago
But
Marc Josef Dimla 1 month ago
Zozo kill your friend
Radhamani Ganesan 1 month ago
So scary I couldn't watch it with out getting scared 😲
Native Animals 1 month ago
You sead jes is jester
Devin Hoskins 2 months ago
Fan
Ireneleonora Grosa 2 months ago
ZOZO IS MY FRIEND☻😈😱👿
Puppy Boss 2 months ago
Do you remember wen your possessed
Furkan Aksu 2 months ago
Best youtuber
Aman Toor 2 months ago
I to
Hilia Najera 2 months ago
☻☹😈😈😈😈😈😈😈😵😵😦😦😧😧😳😳😳
Saleh Ahmed 2 months ago
:
smadarar chek acount 2 months ago
Pleas do truth or Dare
Kwit GT 2 months ago
The possossed will be 30minutes because its devil hour but its just 30minutes then it ends
Ylet Penanueva 2 months ago
😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😦😁😁😁😁😁😁😁😁😦😁😁😦😁😁😁😁😁😁😁😁
Erin Gee 2 months ago
At 6:18 I saw him walk to the office
Xylus Montoya 2 months ago
Jesse z ozo is is back
Ibrahim's GamePlayz 2 months ago
One of them sai sh*t
Ikhwan Mohdikhwan 2 months ago
Noob
Carmen Jacobo 2 months ago
In all your videos you should get holly water you can get it at a church it gets rid of all demons even at three am
xxxtentacion fan 2 months ago
He looked like he was climbing like Spiderman but i love ur videos
Marlen Antonio 2 months ago
Lot what?
Audrey Atherton 2 months ago
Can you face time pinkpanther