Easter Egg Roulette (GAME)

Загрузка...
18095 ratings | 797398 views


Easter Egg Roulette (GAME)

This week, Stevie and the guys play a game of egg roulette, discover what happens when you leave Vans in Apple Cider Vinegar for 5 months, and taste a very special muffin. Let's Talk About That! LTAT 033 Click the bell icon so you'll know when we add a new episode! Want more GMM? Watch this season from the start: Pick up official GMM and Mythical merch at  and  Don’t miss our weekly podcast, Ear Biscuits:  Join the Mythical Society: Pre-order our new novel: Follow Rhett & Link:  Instagram:  Facebook:  Twitter:  Website:  Check Out Our Other Mythical Channels: Good Mythical MORE:  Rhett & Link:  Mythical:  Want to send us something?  Submit your Wheel of Mythicality intro video here:  Intro Animation by Dana Schechter Intro & Outro Music by Mark Byers  Supplemental Music from Extreme Production Music:  Mic: ‘The Mouse’ by Blue Microphones 

Comments to the video: Easter Egg Roulette (GAME)

Klara Stern 1 day ago
they grew a 'mother of vinegar'
TatiiLee 1 day ago
I LOVE LINK
justin turner 5 days ago
4:03 hahaha
justin turner 5 days ago
You take the first bite. HUGE GRIN ok.
I’m blue da ba dee da ba daa 6 days ago
Link was so sassy! I love it lmao 😂
nor azri 12 days ago
her hair is so perfect.
Slyro 14 days ago
I think Linky needed a few more bites of a special muffin..he grumpy
QiaoZhi12 14 days ago
22:59 It's Jabba the Hutt!
scottembler 14 days ago
This show is so awkward when they argue about stuff it's like family drama and I love it.
Samer Shamseddine 16 days ago
so it's 4/20, wheat grass. Nice
Aldous Francisco 18 days ago
The egg roulette was SO MUCH FUN for the wrong reasons. HAHAHA!!! Thanks Link!!!
RenyaHimself 18 days ago
I have tongs! *startles herself*
Catie Whiting 19 days ago
hahaha I loved this intro and josh laughing
AwesomeCat2012 19 days ago
How can Rhett invite someone to his office. Rhett and Link shares an office. Or did that recently change?
Eggo Waffle 20 days ago
GET GORDON RAMSAY ON THE SHOW AND MAKE HIM EAT DISGUSTING THINGS AND CRITICIZE THEM HEHEEHEHEHEHEHEHEH.
Cally Rudebeck 21 days ago
Link????????? u ok??????????
CCH Delirium 21 days ago
Link. GO TO DOCTOR!!!!!!!!
Robert Michaels 21 days ago
“It turned into a scoby” *Brad Leone what’s to know your location*
Chloe L. 22 days ago
.oh my god why did you do this to them
Emma Potts 22 days ago
Yesssss edibles
Jamey Dahmer 22 days ago
Kom-boot-cha?
theWeaverofTales 22 days ago
I kinda want herpes I can help you with that
smiling tyjo 23 days ago
GRASS MUFFIN THAT FUNKY MUFFIN-
Taco_ Lord410 23 days ago
14:17 Rhetts face OMG
Panda with a Minigun 23 days ago
She’s trying to copy yoursoloud
Warcher 24 days ago
Prediction: There will be episodes where R&L are not the guests.
Drew Wood 24 days ago
Link gets wild when he is all hopped up on the wheeeeeeeeat grass
Dakota Mcree 24 days ago
lol wtf, did they actually eat an edible?
Liz F 24 days ago
YOU GOT IT *B I S T E R*
Chris Mullins 24 days ago
Straight eating edibles on the show. Nice
horizon319 24 days ago
Love post. post is da bomb
Tanya Lynn Smith 24 days ago
The Chaseter bunny is the best!
Gijay Sorez 24 days ago
To be fair Link was right about the whole bandanna thing 😆 thanks for speaking out! Love you and your salty attitude this episode rofl
DaveStudio illustration animation 24 days ago
I guess a lot of members of the crew tried the Special muffins. 🤔😉😜
chachaluv7 24 days ago
I love oh so special grass muffins ;p
Nothing Goingon 25 days ago
Lmaooooo josh is hilarious
Jessica 25 days ago
Links face when he doesnt know whose birthday it is
GECKman88 25 days ago
wheat grass.
LeeAnn Toomashie 25 days ago
Their next entrance should be on little red trikes!! Rhett’s legs would be fantastic! Haha
Rman Nayr 25 days ago
That Was EGGcellent!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Rman Nayr 25 days ago
LOL OWWWWWWWWWWWWWWWW!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
LoRi Gogal 25 days ago
22:22 😏 Oh really! How so Link?? lol
Albino Cadillac 25 days ago
Wait. Wait. WAIT! And I need this answered! Link has Herpes or were they just kidding???
Felicia B 24 days ago
He has mouth herpes, aka cold sores.
Albino Cadillac 25 days ago
Rhett was so proud of his oh my gosh. Look at that shoe joke
Amber T 25 days ago
Her humor is so dry -.-
James O'Blivion 25 days ago
YOU GOT IT, BESTER!
regularwonderland 25 days ago
I really appreciated the editing on “special” 😂 it makes this look more like a compilation vid and I actually love that aesthetic
Christian De La Torre 25 days ago
Will it Edible? Feat Tommy Chong
Harrison F715 25 days ago
They missed the opportunity to call it Kombootcha
c3rmak 25 days ago
Smoke grass Skip class And eat ass
Annly P 25 days ago
Rhett wanted to laugh at the herpes egg but struggled trying to keep it in because he knows Link doesn’t like when it’s mentioned, but it was really funny 😂😂
Annly P 25 days ago
“I kinda want herpes” “I can help you with that” 👀 👀 👀 👀 👀
ᴛʜɪs ɪs ᴘʀᴏʙᴀʙʟʏ Rᴇx Gᴀɴʏᴍᴇᴅᴇ, ᴇsǫ. 25 days ago
nobody: — me: i wouldn't be mad if there was an LTAT 3 times a week link: _bister_
emmyxox11 25 days ago
Heh.”special” muffins ;)
Kaylie M. 25 days ago
Can we just take a moment to appreciate Link's shoes.
Nessie 25 days ago
16:38 Bister made my drink come out of my nose
Matthew Rex 25 days ago
“Grass”
ForkandSpork 25 days ago
Chase. I am 26, and my birthday is the 9th of this month 😎 so I’m slightly more wise. I spent my birthday in Nashville, watching Rhett and link at the Ryman! Those pews were brutal.
Cameron Meetze 25 days ago
Who remembers the one Angry Grandpa did
Mas'ud Ghany 25 days ago
After last week's LTAT, Link was on fire today🔥
Jason Smith 26 days ago
Love gmm but I'm not a fan of this myself
Miranda Volk 26 days ago
It's funny because as soon as I saw her bandana I was thinking how unfair it was. Link spoke for me.
magicoA 26 days ago
I don't know why I was so excited about that probably for a special reason.
magicoA 26 days ago
Can we get some sort of doctor on here to slowly figure out what wrong with Link's senses,or what's causing it. Or does everything he does on GMM explain his loss of smell?
Kat 26 days ago
what did Link mouth at the end? I couldn't pick it up.
ernie cortes 26 days ago
Rhett and Link are so awesome. Thanks universe for having them be a think. I love them so much
Michael Diaz 26 days ago
wait does link actually have herpes
Pat mahomes Goat 26 days ago
Did you guys drug rhett and link?
Jessica Wilkinson 26 days ago
LTAT: Special muffins. Special. Very very special. Me: Is. is this a 4/20 joke? Are they really gonna.? No. No way. LTAT: Grass. There's grass in them. Me: I thought not 😂
maya capps 26 days ago
Link needs special muffins more😂
Alexis Javier 26 days ago
Love this show!! 20 plus min of gmm!
Tai Blomberg 26 days ago
Not just celebrating easter but the unofficial national grass holiday lol
iamallamaninja 26 days ago
Bethany’s egg was SO pretty omg!
Spencer Tallent 26 days ago
Keep-A-Knockin
magicoA 26 days ago
“Disappeared like Oprah in the arctic” bahaha what?
Kirsten Hogan 26 days ago
LTAT is making the guys more naughty on GMM and GMMore, and I fully support it!
aime 26 days ago
I cant believe they ate edibles. We came so far
babytyty13 26 days ago
I keep getting tricked into watching the LTAT show. They should really disclose that it’s the LTAT show in the title
Jonny John 26 days ago
This show is always the one they put on here on Saturday. Little tip
Ian Ortiz-Espinosa 26 days ago
Rhett: I want herpes Link : I can help you with that
Jayleen Seabrea 26 days ago
They are eating “special” muffins. well what a coincidence, im feelin special rn 😂
Sabrina Noelle 26 days ago
Rhett after the ladder bit: why am i winded? literally me after doing any amount of physical effort
Brenna 26 days ago
Kom-boot-cha 👢
Jayleen Seabrea 26 days ago
In reply to Rhetts gratitude to my watching; YOU ARE WELCOME! I FEEL THE GRATITUDE AND I LOVE THE SHOW 💜🕺
Abby Bachiu 26 days ago
Link was hilarious this episode, I loved it!
xSnickleFrittzx 26 days ago
Seems like there is some drama going on with the mythical crew.
Ashleigh S 26 days ago
did they ever figure out what the special muffin was???
Jacqueline Fink 26 days ago
This was the first decent intro
lsa7ada123 26 days ago
Ha ha I love when there’s more “grown up” episodes.
Natasha F 26 days ago
When's the GOOD MYTHICAL COOKBOOK coming out??
Indigo Rae 26 days ago
Nice pot muffin
Adrian-Cristian Nicolaescu 26 days ago
Loooolwut?! Chase is only 9 days older than me?! Happy Birthday, Chase! :D
Michael Breaux 26 days ago
Lmao, wheat grass. Wink wink.
Randomblina 26 days ago
7:14 Link struggling to write his own content. like a dog trying to eat peanut butter. Haha 🤣
Jessica Vaile 26 days ago
Randomblina Definitely shows the crew needs more credit for making the show what it has become.
thisisnico 26 days ago
s p e c i a l
Mac Below 26 days ago
Link has herpiez?
Ryk-Art 26 days ago
Does any one else wonder why Easter has a bunny instead of a chicken because chickens lay eggs
Joel Valdez 26 days ago
I know I kinda fell off the earth But what happened GMM went from family friendly To not stop references of Links herpes
Flobber Top 26 days ago
I love you Link, that is soo me!!!
PurpleLightning6was9 26 days ago
I thought she said peehole watching
Ann todd 26 days ago
Happy birthday Chase you cutie